pühapäev, 20. oktoober 2013

Neljas

Ma söön praegu Endeli Toffifeed, ma ei tea kui õnnelik ta on, kui ta koju jõuab, aga samas suht lamp ka ju. Pole ammu postitanud midagi - terve nädala.

Igastahes tuli eestlasi juurde, 2 tüdrukut, big mama ja 4 kutti. Big mama lastakse ilmselt töölt kohe lahti, sest ta on lihtsalt liiga suur ja ei tule tööga toime, isegi pappi ei suuda lõigata, hüppab jalgadega peal ja mõtleb, miks papp katki ei lähe ja jääb keset tööd seinanajale(m aei tea kas kirjutatakse nii :D) magama. Lõuna on ette nähtud 30min, kõik peavad sellest kinni, aga kuidagimoodi suutis tema lõunat 58 minutit pidada. Veel üks võrdlus, kuidas ta tööga toime ei tule - meil on tööjuures nö. pickrate süsteem, ehk siis palju sa tunnis pakke puuri paned. Tema pickrate oli 7.. see on VÕIMATU. Minu pickrate eile oli 73 tunnis, kiire matemaatika, 73x8 =584 pakki päevas, tema suutis teha 7x8=56 pakki PÄEVAS ja kõige naljakam on asja juures see, et ta ise ei saa aru, et ta ei kuulu siia, see töö pole tema jaoks mõeldud ja keegi ei tea miks tal üldse selline mõte tuli, minulgi väsivad vahel jalad ära, mida ta siis tunneb. Ülemusedki räägivad, et ta lastakse kohe lahti. Kahju samas, aga eks ta selle jama endale ise kaela tõmbas.

Need 2 tüdrukut :D Toredad tüdrukud on, ei olegi rohkem midagi öelda nende kohta.. nad on kaksikud, aga nad pole väga sarnased, kui siis aind kasvu, usu ja juuksevärvi poolest ja mina olevat nende venna sarnane :D.

Kutid on ka okeid, midagi paha pole küll öelda, eks näis mis elu ette toob, üks on hästi vaikne 26 aastane. Siis on veel üks, kes on 18, aga näeb vanem välja kui kõik teised, ja siis on veel 2 kutti kelle vanus mulle meelde ei tule, ega ei olegi mdiagi väga rääkida neist.

Siinkohal tuli meelde, et üks on veel. Umbes 30 aastane, inglise keelt ei oska, asjadest midagi aru ei saa, umbes nagu big mama, aga peenem, aga nähtavasti sugugi mitte arukam. Rääkisin täna tüdrukutega, et tahaks eesti õllet, kutt kuulas pealt ja siis ütles mulle, et "Aga poola poes on ju fizzi müüa". Meenutab muidugi suvalist talupoega, mille vastu mul muide pole mitte midagi, niiet kõik kes maal elavad, no harm done, eks :).

Laupäeval oli jälle vaba päev :D Läksin kuttidega linnapeale kaasa, lootes, et lõpetame kuskil pubis, aga guess what? NOPE! Jälle samas klubis kus eelmine kord, seekord sain ma seal kokku 40min olla, vahepeal 5-6 korda väljas käia, sest lihtsalt ei talunud seda ära. Lõpuks visati mind välja sealt, sest paaril härral tekkisid probleemid. Ma olen muidugi elus ja terve ja kriimudeta ja kõik lõppes hästi, sest sinna klubisse mind enam ei lasta, seega ei saa ma sinna enam minna, mis tähendab, et viinauimas pea ei saa mind sinna juhatada! :D

Nädala jooksul on 3 korda maja uks kaputt olnud, koguaeg on lukul midagi häda ja siis mängi jälle meistrimeest. Tädike on kuri ja ei naerata ka enam, aga see mind ei morjenda, minu nägu sellepärast peeretamist ei lõpeta. Loodetavasti saab järgmine või ülejärgmine nädal siit ära kolitud, vähe vabamasse kohta, teiste eestlaste kanti.

Linnas vaadatakse ka mind väga imelikult, nagu ma oleks mingi friik, tumapunased püksid, nahktagi, hari.. kes ütles, et Inglismaal on siuke asi teemas? Pole mitte ühtegi sellist veel näinud, aga seda parem ja meeldivam mulle.

Kes vähegi teab mis on Kerrang! ajakiri? Mitte keegi :S Igastahes on mul poole aasta tellimus sellele, parim ajakiri mis olemas on, kui sulle muidugi mõistlik muusika meeldib :).

People love, people hate, people live, people die - that's life, so quit your whining and take what there is to take.

 Kohustuslik lugu:

Järgmise korrani ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar