esmaspäev, 14. oktoober 2013

Kolmas

Mul on ajataju täitsa kadunud. Ma ei saa aru kas on hommik või õhtu, sest ma ärkan õhtul ja töötan öösel ja kui teised inimesed võtavad ühe "after-job-õlle" kell 6-7 õhtul, siis mina teen seda kell 8 hommikul, et päev ikka ära ristida.

Neljapäeval ma ärkasin ülesse umbes kell 6. Jõin kohvi, ajasin mingit sodi näost sisse ja tegin suitsu, millele järgnes hambapesu, põnev onju, aga see pole veel kõik. Peale seda ma panin riidesse ennast ja läksin tööle ja järsku oligi reede! :D

Hommikul kell 6 sõidame kodu poole, ma istusin autojuhi taha, või noh.. bussijuhi ja siis hakkasime koos kommenteerima igat naist kes tee peal ette jäi, lahe tüüp on :D. Tema jutu järgi on Rugbys Inglismaa ühed ilusaimad naised.. sellise jutu peale ma ei tahagi kuskile mujale minna, ei julge lihtsalt, koju tulin, siis ma magasin konkreetselt kella seitsmeni vist.

Reedel oli kõik samamoodi, tööl sain uusi tuttavaid, inimesed on siin ikka paremad kui eestlased.
Üks India mees tuli mu juurde, vaatas otsa mulle ja siis ütles mingi eriti rõveda kavala pilguga: "I know you smoke, I'll meet you outside, okay?", mille peale ma vastasin "yeah, sure" ja õnneks pole ma teda siiamaani näinud, sest ma lihtsalt ei läinud välja :D. Laupäeval magasime ka välja ennast ja siis õhtul passisime toas ja mõtlesime mida teha, käisime poes, ostsime mingit sööki ja siis läksime välja. Ilmselgelt klubisse, sest mulle ju meeldib seal käia. Tegelikult oli kõik väga lahe, väljaarvatud need purjus kisendavad inimesed, kes oma keha väga imelikult liigutasid, see vali muusika mis kõrvadele haiget tegi ja mingit ülepumbatud torsodega ja tribalitega maikades vennad, kes ennast vastu igat naist üritasid hõõruda ja seejärel nahhui saadeti, igatahes oli mul väga lahedad pool tundi seal ja kindlasti ei korda ma seda enam mitte kunagi, sest ma hakkasin üksi koju tulema, aga vahepeal unustasin ära kus ma elan, õnneks ma jõudsin kogemata enda tänavale. :D

Eile.. pühapäeval magasin ma ka korralikult, aga kuna üks teatud kindel persoon, kelle nime ma ei nimeta(Endel), peab ju ilmtingimata norskama ja siis toob vabanduseks, et mina ju ka norskan(aga see on vale).  Igatahes ma ärkasin üles, tegin ühe suitsu, kooserdasin ringi ja ajasin juttu inimestega ja läksin ära tööle, kus ma mitte midagi teha ei viitsinud, sest mul läksid närvid kohe läbi, kui ma pean patju, läppareid, telekaid ja mingeid kuradi pokemoni mänguasju ühele alusele paigutama nii, et nad paigale jääks ka, see ei ole kuigi lihtne, sest ühele alusele või siis puuri, peab mahtuma kindel kogus kaupa ja kõigile lisaks olid mu puuril rattad ka kapitaalselt putsis(vabandust sõnavara pärast) ja sellega oli peaaegu võimatu sõita.

Nüüd ma olen igastahes kodus, kuulan head muusikat, kõht on täis, klahvid pestud ja hea olla, peaks üritama magama jääda : )).


Aitab selleks korraks, kirjutaks meeleldi veel, aga ma lihtsalt ei mäleta rohkem :D

Olge mõnusad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar