teisipäev, 5. november 2013

Viies.

Tere :)

Ma pole VÄGA ammu midagi kirjutanud, aga seda ainult sellepärast, et lihtsalt nii palju tegemist on olnud. Vastikult väsitav on olnud kõik, magada ka ei saa, sest kõrvalmajas mingi dibla ehitab iga hommik kell 8. Hanna-Liisa käis ka siin, tutvustasin Chrisi talle.Ta oli esimene Eesti neiu, keda Chris väljaspool tööd nägi :D.

Ei taha enam Argoses töötada, üldse ei taha, varsti ei tööta ka. Seda pole mõtet seletada, seda peab ise nägema. Muidugi ei tohi ma käsikahveltõstukit ka kasutada, sest nähtavasti on UK-s sellejaoks treeningut vaja, aga ma võin kihla vedada, et ma suudan sellega paremini läbi käija kui need vastikud banaanisööjad, kes igale poole ette jäävad. Mitte, et mul mustade vastu midagi oleks, aga siin on nad küll täitsa käest ära, jäävad oma aluste ja asjadega igalepoole ette ja kui ma nende pasa eest ära lükkan, siis on 102 häda ja 0 lahendust. Tavaliselt ma muigan omaette ja kõnnin tuimalt edasi :P.

Ise olen haige, aga haige peaga tööl käinud, äkki sellepärast ongi see töö mulle nii vastukarva.. ei tea, täna olen kodune igatahes.

Tegin needid endale.. snakebite'i, mind üldse ei koti kellele see meeldib ja kellele ei meeldi, mul pole seda jama vaja, mina olen rahul ja nii jääb ja ühe teen veel juurdegi! Anna andeks, ema!



Mingipäev lähen linnapeale ja nillin muudes linnades ka ringi, tahaks kuskile pubisse tööle saada, ikka siuksesse nö. "rockiklubisse", mitte diskoteeki, Lemmingtonis pidi olema üks koht, mis otsib, peaks silma peale viskama : ))

Midagi reaalselt huvitavat ei olegi juhtunud selle kahe nädala jooksul. Endiselt ei ole ma Inglismaal MITTE KORDAGI purjus olnud, cheers to that. Asi muutub rutiinseks, inimesed muutuvad tüütuks, mitte kõik, aga just tööjuures, liiiga palju inimesi korraga.

Aaaaa.. Thursday albumi ostsin, ma olen niiii rahul :)


Aitäh : ))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar