esmaspäev, 7. oktoober 2013

Esimene

Inglismaa
1. nädal(Hästi lühidalt)

Otsustasin siiski, et peaks hakkama blogi pidama, äkki juhtub siin miskit põnevat ja ehk kedagi huvitab, kuidas mul siin läheb ;).

Tallinnast tulles, ehk siis lennukis oli eriti rõve istuda, rõvedalt kitsas oli ja sattusin halva koha peale istuma. Ühel pool istus mingi Briti ärimees, too ainult seletas kui ilus Eesti ikka on ja mis tal kõik plaanis on, lihtsalt ei jäänud vait ja mina ei suutnud magama jääda, see oli jube kui umbne, kitsas ja palav seal oli. Teisel pool oli mul mingi purjus venelane, kes lihtsalt jäledalt haises viina järgi, selliseid ei tohiks lennukisse lasta, niigi oli vähe õhku. Kohale jõudes, käisin söömas - Burger King on ikka eriti rõve koht, pole nii vastikut burgerit veel kunagi söönud.. Järsku tuli bussijuht ja vaatas meid(Ma olin 3e teise kutiga, saime juhuslikult kokku) siukse pilguga, et miks me juba ei sõida, mida me passime veel, aga me arvasime kõik see aeg, et meil on veel pool tundi vaba, aga võta näpust, aeg läks nii, et ei saanud arugi :S. Sõitsime siis Lutherworthi ja jäime hotelli.. Linnapeale jalutama läksime, siis ma taipasin, et ma ei ole enam Eestis ja siin on kõik palju parem, puhtam ja ilusam, kui Eesti kunagi olla võib. Mitte kuskil pole ma näinud, et kõik inimesed on nii viisakad ja sõbralikud, atmosfäär on hoopis teine siin. Linnapeal olemisest villand sai, siis läksime ületee pubisse, seal võtsime miskit süüa (Chicken tikka on rõvedalt hea asi siin :D), juua ja passisime Endeliga niisama. Hiljem välja suitsule minnes, tuli üks varastes viiekümnendates mees ja küsis tuld meilt, andsin tuld ja kutt jäi rääkima ja siis mõne aja pärast ütles, et me räägime hästi inglise keelt ja küsis kust me pärit oleme, üllatus oli suur, kui teada sai, et me Eestis pärit oleme :D. Igastahes peale seda pakkus ta meile kokaiini ja tuleb välja, et ta oli oma kahe sõbraga just laadungi järel käinud ja peatuvad samas hotellise kus meie. Suitsud tehtud said, siis kutsusid meid enda lauda ja seal me istusime ja rääkisime, mina muidugi olin üsna vaikne, aga siis ma ütlesin, et "I've been in this country for 10 hours max and I already like it better than Estonia" ja siis üks kutt arvas, et ma teen nalja ja ütles, et "He doesn't say much, but when he does, it's pure gold", seega inglasi on kerge naerma ajada. Igastahes öö venis pikale ja kutid olid lahedad. 




Järgmine päev ärkasime üles, tulime ära Rugbysse (koht kus ma elan) - Siis käisime seal tulevases töökohas.. Uskumatu on see, et suitsu tohin teha aind 2 korda päevas. tööle ei tohi kaasa võtta telefoni, välgumihklit ega midagi, aind suitsupakk ja tikud, muidugi mainiti ka, et töökohta ei tohi facebookis mitte kuskil mainida.. Käisime ära seal ja iseenesest on koht väga viisakas ja okei... meeletult suur aind, niiet eks näis kuidas seal olema hakkab.. iga päev 22.00-06.00, saan hakkama küll vast :D. Õhtul läksime jälle linna peale ja õnnestus leida barõga, siis viskasime lebosse ära, võtsime väga palju süüa ja tegime peale ning viskasime lebosse.. Üldiselt jätkusid kõik päevad nii, lihtsalt mööda linna ringi kooserdades ja kohti avastades, ilusaid tüdrukuid siin muidugi eriti pole ja väljas eriti ei käi kedagi, muidugi on pubid hommikust õhtuni koguaeg täis. 

Neljapäeval käisime Coventrys, see on pmst sama suur kui Tallinn ja sinna on rongiga 5min sõita, rongid liiguvad siin 150-210km/h - täitsa uskumatu :D. Igastahes seal me käisime nö. kohalikus töötukassas ja siis tuli välja, et kõigil peab olema aeg kokku lepitud ja niisama ei võeta jutulegi.. isegi sinna ruumi sisse ei lasta, niiet nüüd me pidime kõik helistama ja ootame kuu lõpuni, et saaks National Insurance numbri ja saaks ametlikult tööle hakata.

Reede oli jälle täis lebo, mitte midagi ei teinud, isegi väljas ei käinud, passisime kodus, mugisime, lendasime ja vaatasime filmi. 

Laupäeval sai see-eest klubis käidud, tüdrukud jõllitavad ja nii julgelt ajavad ligi, mõni tuleb südamerahus ja hakkab sületantsu tegema, aga muusika oli nii rõve ja naised olid nii üles mukitud, et ma ei suutnud välja mõelda miks ma seal üldse olen.. ilmselt odava õlle pärast...

Pühapäeva hommikul ma ärkasin haigena üles, nüüd passin, nuuskan nina ja joon teed :D Ilmselt olin ma ainuke inimene täna linna peal, kes salli ka kandis :D.

Esialgu on see kõik, eks ma mõtlen, kas ma hakkan igapäev midagi kirjutama või ülepäeviti või kuidas jumal juhatab : ))

-Freddy

2 kommentaari: