teisipäev, 15. oktoober 2013

muusika

Mõtlesin, et vahelduseks teen ühe muusikalise postituse ka, ehk siis ma panen siia need mõned paremad palad, mis ma olen siin leidnud või rohkem kuulanud, mingit röökimist ma siia ei pane.
Kes veel ei tea, mis muusikat ma kuulan, siis nüüd saad teada :P
 
The undertones - Teenage kicks

Kaiser Chiefs - Oh my god



Kaiser Chiefs - Ruby

Spiderbait - Black Betty

Bon Jovi - Livin' on a prayer


Nirvana - Lake of fire


The Rumjacks - An Irish pub song


Iggy pop - The passenger


Bryan Adams - summer of  '69


Guns 'N Roses - Paradise City


Placebo - English summer rain



Zodiac and the love reaction - Prime mover



Ilmselt ei kuulanud mitte keegi neist ühtegi laulu lõpuni, aga vähemalt ma ise saan kunagi meenutada :P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar