kolmapäev, 9. oktoober 2013

Teine

Ametlikult tööl

Alates tänasest, 10.10.2013, kell 05.40, olen ma ametlikult Inglismaal tööl ja teenin ausal viisil raha, pole küll kordagi sellepärast muretsenud, aga vähemalt nüüd on asi kindel.

Nimelt on lugu selline, et me kõik, kes siin Eestist pärit on, tulime läbi agentuuri, kus öeldi, et töö on kindlasti olemas ja kõik on suurepärane ja korraldatud. Kohale jõudes avastasime, et elamist meil pole, töö saame siis, kui teeme 4 testi 100% peale(pidi rasked olema, tegelikult ei olnud, aga kui oleks kogemata ühe vastuse kasvõi valesti pannud, oleks davai tsau olnud ja jalgsi matk 7km linna) ja nagu sellest vähe oleks, siis pidime veel nädal aega niisama passima(mida me muidugi ei teinud :D).

Eile oli esimene nö. training day, läksime sinna kohale ja kohe pandi testi tegema, imekombel me tegime kõik ära selle, räägiti, et tavaliselt vähemalt pooled kukuvad läbi ja meil ka 2 tükki said üle noatera. Peale testi tehti kõik muud vajalikud asjad ära, 256 väljendit pidime inglise keeles ette lugema mingisugusesse programmi, et programm suudaks meid hääle järgi tuvastada. Süsteem on selles laos ülikaval ja täiesti lollikindel, päris ausalt peab ikka totaalselt idioot olema, et siin mitte hakkama saada(samas lastakse siin inimesi juba sellepärast lahti, et nad kaste tühjaks ei tee ja katki ei lõika ning seejärel konteinerisse ei vii). Iga vahetuse alguses saad sa endale komplekti, kõrvaklapid koos mikrofoniga ja siis mingi käsiterminali(väike käsiarvuti pmst.), skännid oma triipkoodi(saad spetsiaalse kaardi, ilma milleta tööle ei saa hakata, seega ära kaotada seda ei tohi) ja siis ütled: "Equipment zero one", siis kordad ja programm saab kohe aru mis osakonnas sa töötad. Siis saad sa kleepsu, mile peal on kliendi number ja "label", mõlemad ütled programmi ja siis ta hakkab asukohti ütlema ja koguseid. Valesti on võimatu võtta, sest muidu sa lihtsalt ei saa jätkata. Programm on nii tark, et kleepsu peale on isegi kaal kirjutatud, kui palju see "käru" kaaluma peaks, aluseid meie seal ei puutu. Oleks Eestis selline süsteem igal pool, oleks seal ka äkki asjad paremini korraldatud ja laos töötades ei peaks ennast lolliks otsima. Igastahes meie staff trainer ütles, et ta tahaks rohkem eestlasi siia, sest meid on kerge õpetada. Minu kohta ütles main man, mis ma loomulikult olengi ju :D. Tööst ma rohkem rääkida ei viitsi, eks edaspidi läheb rutiinselt ja üksinda.

Midagi väga põnevat ka juhtunud pole, inimesi valdab paranoia, millega ma olen absoluutselt harjunud ja praegu seda rida kirjutades lõi mul varvas krampi, tegelikult on praegu ka veel krampis.
Imelik on muidugi mõelda, et kui mina lõpetan töö, alustavad Eestis enamus mu sõpru kas koolitunni või tööga, praegu on kell näiteks 7.42, ehk siis Eesti aja järgi 9.42, varsti hakkab juba söögivahetund :D. 

Üks põnev asi, vähemalt minujaoks, 26. oktoobril tuleb HIM siiasamma lähedale esinema ja ma kindlasti kavatsen sinna minna, niiet nüüd ma ootan neid ja üldse üritan ma käia võimalikult paljudel kontserditel.

Aitab selleks korraks! :)

NB! Selle laulu peate ka kindlasti ära kuulama! 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar